luni, august 10, 2009

TEODORA ENACHE & GUIDO MANUSARDI TRIO - My funny Valentine




Imi deschid din nou pianul caci ma cheama intr'o lume mai buna. Mai lenta dar cu o inima care chiar bate, nu creeaza baloane de sapun. Cati din tine si-ar risca chiar si inima, pentru a fi fericit o secunda? Dar ce secunda! Cand iti pocneste timpanul realitatii, cand timpul se lipeste de secundar si venele devin fluvii gata sa iti taie respiratia. Chiar chiar ai uitat de ea. Fara sa iti dai seama, dintr'un cerc alta data obtuz ti se incalzesc ochii spre nimicurile mici mici. Desfa-ti mainile in ploaie, zambeste la noroiul lor. Du-te, alearga spre soare, lipeste-ti urechea de graiul ei, calca usor prin pian, pentru o secunda lasa sangele liber prin labirintul de azi, lasa-l sa curga pentru iubire.Chiar daca e ultima.

2 comentarii:

Bancuri spunea...

Buna, iti scriu pentru a-ti propune unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasa-mi un comentariu sau trimite-mi un mail la corcosan@yahoo.com cu titlul pe care il doresti si linkul tau.
O zi buna iti doresc

Bancuri spunea...

Buna, iti scriu pentru a-ti propune unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasa-mi un comentariu sau trimite-mi un mail la corcosan@yahoo.com cu titlul pe care il doresti si linkul tau.
O zi buna iti doresc